خريد بک لينک
لوازم یدکی ال ۹۰
Hookah Shisha Tobacco
ماسک سه لایه
فلنج
Barabas Ropa de hombre

فایل دانشجویی
<-BloTitle->
<-BloText->

تاريخ : 10 بهمن 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : جاویدان | بازدید : <-PostHit->
مقاله انتقال تصویر با دوربین های مدار بسته

مقاله حاضر در 124 صفحه با دقت بالا و متن قوی و فنی در زمینه انتقال تصویر دوربین مدار بسته جهت ارائه در مقاطع کارشناسی و کاردانی رشته های برق و الکترونیک آماده گردیده که در قسمت توضیحات کامل فهرست مطالب آمده است

دانلود مقاله انتقال تصویر با دوربین های مدار بسته

مقاله انتقال تصویر با دوربین های مدار بسته
دسته بندی برق ،الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل doc
حجم فایل 18160 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 124

مقاله انتقال تصویر با دوربین های مدار بسته

 

چکیده 

امروزه استفاده از سیستم های نظارت تصاویری به عنوآن یکی از پارامترهای مهم مدیریت در مراکز صنعتی و اداری جهت نظارت بر محیط فیزیکی و نظارت بر کارکنان و عملکرد مطلوب تجهیزات در جهت کنترل و مدیریت کار آمد رایج می باشد .

این سیستم ها که با نام سیستم های تلویزیونی مدار بسته[1] (CCTV) معروف است گاهی با نام مخفف (ccve)تجهیزات ویدئویی مدار بسته نیز از آن یاد می شود .

 

 

                                                     فهرست

عنوان                                                                                             صفحه

چکیده......................................................................................................................................................................... 1

فهرست........................................................................................................................................................................ 2

مقدمه ......................................................................................................................................................................... 8

فصل اول..................................................................................................................................................................... 9

1-1DVR چیست و انواع آن ؟............................................................................................................................. 10

1-1-1فاکتور های مهم در انتخاب DVR.......................................................................................................... 10

2-1-1ساختارهای فشرده سازی در سیستم های DVR ................................................................................10

1-2-1-1-قابلیت کنترل از راه دور ..................................................................................................................... 11

2-2-1-1-قابلیت تشخیص حرکت ..................................................................................................................... 11

3-2-1-1 سنسور حسگر حرکت همراه با دوربین ............................................................................................ 12

1-3-1-1سیستم های DVR از دو دیدگاه قابل بررسی هستند ..................................................................13

1-1-3-1packaging (دسته بندی ظاهری )..................................................................................................13

2-3-1-1 عملکرد...................................................................................................................................................14

2-1Quad(کواد) چیست؟.......................................................................................................................................15

3-1دستگاه مالتی پلکسر.........................................................................................................................................15

4-1عرفی انواع دوربین ها...........................................................................................................................................16

1-4-1دوربین های آنالوگ......................................................................................................................................16

2-4-1دوربین­های ثابت..........................................................................................................................................16

3-4-1دوربین متحرک.....................................................................................................................................16

1-3-4-1 مزایای استفاده از دوربین های Speed Dome...................................................................17

4-4-1معرفی دوربین های مدار بسته دید در شب....................................................................................18

5-4-1 دوربین های مداربستهPTZ......................................................................................................................19

6-4-1دوربین های مدار بسته صنعتی .................................................................................................................19

7-4-1دوربین مداربسته دام.....................................................................................................................................20

8-4-1دوربین های تحت شبکه –IP Camera................................................................................................20

فصل دوم.......................................................................................................................................................................22

1-2سیستم های (CCTV)...................................................................................................................................24

2-2دوربین رایج مورد استفاده در سیستم های CCTV................................................................................26

1-2-2دوربین رنگی و مونو کروم...........................................................................................................................26

2-2-2 شکل ظاهری دوربین مورد استفاده.........................................................................................................27

1-2-2-2 منبع تغذیه سیستم های AC MAIN SYSTEM.................................................................27

2-2-2-2SYSTEMV DC 12   ..................................................................................................................27

3-2-2-2cable single........................................................................................................................................28

3-2کارایی دوربین ها ..............................................................................................................................................28

4-2فن­آوری های مورد استفاده در دوربین امنیتی.............................................................................................28

1-4-2 DAYNAMIC RANGE WIDE...............................................................................................29

2-4-2تقویت کردن تصویر IMAGE ENANCER...................................................................................29

3-4-2بالانس سفیدی تصویر...................................................................................................................................29

4-4-2تصحیح اتوماتیک سیگنال............................................................................................................................29

5-4-2 تصحیح اتوماتیک حساسیت.......................................................................................................................30

6-4-2 تصحیح لرزش................................................................................................................................................30

7-4-2تصحیح حداکثر حساسیت...........................................................................................................................30

8-4-2دید در شب.....................................................................................................................................................30

9-4-2فیلتر کردن نقاط خاص از دید دوربین.....................................................................................................30

10-4-2دیگر فناوری های مورد استفاده در دوربین ها.....................................................................................31

فصل سوم......................................................................................................................................................................32

1-3تکنولوژی­های معمول دوربین های مدار بسته.............................................................................................33

1-1-3 چشم انسان...................................................................................................................................................33

2-1-3 دوربین CCD..............................................................................................................................................34

2-3سایر تکنولوژی(CMOS)...............................................................................................................................34

1-2-3تکنولوژی Fujifilm Super CCD SR............................................................................................35

2-2-3 تکنولوژی X3...............................................................................................................................................36

3-2-3 درک تصویر...................................................................................................................................................37

فصل چهارم.................................................................................................................................................................41

1-4دوربین های تحت شبکهNetwork camera..........................................................................................43

2-4سیستم های ضبط تصویر شبکه­ای NVR..................................................................................................44

3-4دوربین های تحت شبکه IP camera.........................................................................................................46

4-4 تعدادی از  قابلیت های دوربین های شبکه IP Camera.....................................................................46

5-4 انواع دوربین های تحت شبکه........................................................................................................................47

1-5-4  دورین های تحت شبکه ثابت fixed Dome Network cameras.......................................47

2-5-4دوربین های تحت شبکه  ثابت دامfixed Dome Network cameras...................................48

3-5-4 دوربین های تحت شبکه PTZ.................................................................................................................49

4-5-4 دوربین های دام تحت شبکه :Network Dome cameras.........................................................49

5-5-4 دوربین PTZغیر مکانیکی..........................................................................................................................50

6-4 ده دلیل برای خرید دوربین شبکه..................................................................................................................50

فصل پنجم.....................................................................................................................................................................53

1-5نحوه باز و بست کردن اتصالات DVR..........................................................................................................55

1-1-5پنل های جلو و عقب.....................................................................................................................................55

2-1-5 نصب هارد دیسک.........................................................................................................................................55

3-1-5 پنل پشتی دستگاه DVR..........................................................................................................................58

4-1-5پورت RS485................................................................................................................................................59

5-1-5 پورت RS232..............................................................................................................................................59

6-1-5 پورت USB...................................................................................................................................................59

7-1-5 پورت LAN..................................................................................................................................................59

1-2-5Power on ..................................................................................................................................................59

2-2-5 خاموش کردن................................................................................................................................................60

3-2-5تنظیمات مربوط به منو دستگاه..................................................................................................................61

4-2-5Playback video ....................................................................................................................................62

1-4-2-5 Search Date ......................................................................................................................................63

2-4-2-5 Start Time .........................................................................................................................................63

3-4-2-5 End Time ............................................................................................................................................63

5-2-5Rec control ..............................................................................................................................................63

6-2-5Video Detection Setup ...................................................................................................................64

7-2-5 Ptz Setup...................................................................................................................................................65

7-2-5 Setup system ........................................................................................................................................66

8-2-5 Network Setup ...................................................................................................................................67

9-2-5 User Manager......................................................................................................................................68

فصل ششم...........................................................................................................................................70

1-6 port Forwarding.....................................................................................................................................71

1-1-6 تنظیمات مربوط به مودم...........................................................................................................................71

2-1-6انتقال تصویر..................................................................................................................................................74

2-6 نصب بر روی موبایل.........................................................................................................................................75

1-2-6 پردازش بر روی ویندوز موبایل.................................................................................................................75

2-2-6 سیستم عامل سیمبیان...................................................




ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله انتقال تصویر با دوربین های مدار بسته ,

تاريخ : 10 بهمن 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : جاویدان | بازدید : <-PostHit->
مقاله هوش مصنوعی ربات

مقاله هوش مصنوعی ربات در 10 صفحه برای مقاطع کاردانی و کارشناسی با رعایت تمام اصول مقاله نویسی آماده گردیده است

دانلود مقاله هوش مصنوعی ربات

مقاله هوش مصنوعی ربات
دسته بندی هوش مصنوعی
فرمت فایل doc
حجم فایل 68 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

مقاله هوش مصنوعی ربات

مقاله حاضر در 10 صفحه جهت مقاطع کاردانی و کارشناسی با رعایت تمام اصول مقاله نویسی آماده گردیده است .


فهرست مطالب

عنوان......................................................................................................................... صفحه

مقدمه .......................................................................................................................................................................... 1

هوش مصنوعی چیست و هوشمندی به چه معناست .................................................................................. 2

شاخه ها و کاربردهای هوش مصنوعی................................................................................................................ 3

شبکه های عصبی...................................................................................................................................................... 4

روباتیک......................................................................................................................................................................... 4

انجام مسابقات............................................................................................................................................................. 5

سیستم های خبره.................................................................................................................................................... 5

یادگیری ماشین.......................................................................................................................................................... 6

استراتژی های تکاملی............................................................................................................................................... 6

تازه های هوش مصنوعی......................................................................................................................................... 7

لباس های هوشمند.................................................................................................................................................. 7

ساختمان های هوشمند.......................................................................................................................................... 8

سیستم های حمل و نقل هوشمند...................................................................................................................... 8

ربات های نظامی هوشمند...................................................................................................................................... 9

آناتومی ربات های دارای هوش مصنوعی............................................................................................................ 9

منابع........................................................................................................................................................................... 10

 


مقدمه

آیا بشر قادر خواهد بود موجودی هوشمند همانند خود به وجود آورد؟ آیا زمانی فرا خواهد رسید که روبات‏ها به خانه ما رفت‏وآمد کنند؛ کنار ما بنشینند و با ما به تبادل نظر بپردازند؟چه زمانی رؤیای روبات‏ها به حقیقت خواهد پیوست؟

شاید سؤالاتی این چنین را بتوان زمینه‏ساز ظهور دانشی نوین، با عنوان هوش مصنوعی دانست. نخستین جرقه‏های هوش مصنوعی به سال‏های بعد از جنگ جهانی دوم باز می‏گردد. زمانی که آلن تورینگ در سال ۱۹۵۰م. آزمایشی مبنی بر این که آیا ماشین قادر است با فرآیندهای مغز انسان رقابت نماید، مطرح کرد. سال ۱۹۶۰م. با روی کار آمدن برنامه‏های بازی شطرنج و ساخت اولین روبات‏ها و استفاده از زبان‏های برنامه‏نویسی در اروپا و آمریکا، تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی به جنبه‏های‏انسانی نزدیک‏تر شد.

دانلود مقاله هوش مصنوعی ربات






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله هوش مصنوعی ربات ,

ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری

ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمانبهره وری

دانلود ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری

ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمانبهره وری
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 1607 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 10

ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری


گزارش سمینار کارشناسی ارشد

رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه های کامپیوتری

عنوان

بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری

 

استاد راهنما

دکتر فرشاد صفایی

 

مقدمه

در این مقاله به بیان چهار معیار برای ارزیابی کارایی در یک سیستم بلادرنگ firm پرداخته شده است. تمامی این معیارها بر اساس بهره وری سیستم هستند. سپس با استفاده از روش های تحلیلی به محاسبه این معیارها پرداخته شده و در نهایت نیز توسط روش های عددی یک بهینه سازی برای آن ها ارائه شده است.

به طور کلی سیستم های بلادرنگ را می توان به سه دسته بلادرنگ سخت، بلادرنگ نرم و بلادرنگ firm تقسیم کرد. مسئله اساسی در سیستم های بلادرنگ سخت، موضوع برآورده شدن ضرب العجل ها می باشد، در حالی که در سیستم های بلادرنگ نرم و بلادرنگ firm فقط مسئله تمام شدن کارها قبل از فرا رسیدن ضرب العجل مطرح نیست، بلکه این که اجرای کار ها دقیقا در چه زمانی به اتمام می رسد نیز مهم است. اثر این موضوع را معمولا توسط توابع بهره وری یا TUF ها وارد مسئله می کنند.

TUF ها انواع مختلفی دارند، به طور مثال می توانند به صورت پله ای و یا غیر پله ای باشند و یا حالت صعودی یا نزولی داشته باشند، اما به طور کلی این توابع را می توان به دو دسته Unimodal و Multimodal تقسیم کرد. در انواع Unimodal اگر تابع بهره وری در یک لحظه به صورت نزولی شود، پس از آن دیگر نمی تواند حالت صعودی پیدا کند، به عبارت دیگر هر گونه کاهش در مقدار بهره وری نمی تواند با یک افزایش دنبال شود. اما در انواع Multimodal چنین محدودیتی نداریم. نکته دیگری که در مورد TUF ها وجود دارد این است که در اکثر بحث های مربوط به بهره وری معمولا هدف بیشینه کردن تابع TUF است و یا تضمین اینکه میزان این تابع از یک حداقل مقداری کمتر نشود. در معیار های کارایی مطرح شده در این مقاله هر دوی این موارد لحاظ شده است.

 

فهرست

مقدمه. 4

معیارهای کارایی.. 4

مدل سیستم.. 5

معیارهای کارایی.. 6

محاسبه چهار معیار کارایی مطرح شده. 7

بهینه کردن معیار های کارایی مطرح شده. 9

ارزیابی های تجربی.. 9

نتیجه گیری.. 9

ویژگی های مقاله. 10

ادامه کار. 10

 

 

Performance Optimization Based on
Analytical Modeling in a Real-Time System
with Constrained Time/Utility Functions

Performance Optimization Based onAnalytical Modeling in a Real-Time Systemwith Constrained Time/Utility Functions

 

 

Abstract— We consider a single-processor firm real-time (FRT) system with exponential inter-arrival and execution times for jobs with relative deadlines following a general distribution. The scheduling policy of the system is first-come first-served (FCFS) and the capacity of the system is arbitrary. This system is subject to an arbitrary shaped time/utility function (TUF) which determines the accrued utility of each job according to its completion time. It is considered that the system power consumption at different working states is predetermined for each processor speed. We have proposed an exact analytical method for the calculation of specific performance and power-related measures of the system. The resulting analytical formulations for the performance measures which are functions of the processor speed and system capacity are then optimized through appropriate selection of the former parameter using derivatives and the latter parameter employing numerical search methods. Some experimental results are presented for different unimodal TUFs in systems with deterministic and exponential relative deadlines. For the latter distribution, the results are compared against similar results obtained through simulation for the non-preemptive earliest-deadline-first (NP-EDF) scheduling policy. The comparisons show that FCFS is superior to NP-EDF for some measures and TUFs.

دانلود ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره وری






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله بهینه سازی کارایی مبتنی بر مدل تحلیلی در سیستم های بلادرنگ با محدودیت توابع زمان/بهره ور,

ترجمه مقاله کنترل مبتنی برمسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS

ترجمه مقاله کنترل مبتنی برمسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS

دانلود ترجمه مقاله کنترل مبتنی برمسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS

ترجمه مقاله کنترل مبتنی برمسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 793 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

ترجمه مقاله کنترل مبتنی برمسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS

( 21 صفحه مقاله ترجمه شده به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )

کنترل مبتنی برمسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS:

چکیده:

در این مقاله یک استراتژی کنترل صافی برای سیستم های زمان خطی برای پی گیری مسیر مورد نظر ارائه شده است. کنترل مبتنی بر صافی توسط دو ناظرطراحی شده است. که یکی با ثبات بر برآورد افزایش خط و دیگری طراحی دقیق دو جمله آزادی و بدون حل معادله بزوت در چارچوب متفاوت است. پیشنهاد روشی برای کنترل ترمز ضد قفل ABS ارائه شده و باعث پیش گیری مسیر برای چرخش چرخ ها شده است.

نکات کلیدی:

سیستم های خطی، مسیر خطی، صافی، ردیابی، ناظر دقیق، چند جمله ای کنترل، کاهش نظارت.

1 – مقدمه:

در تئوری کنترل متغیر خطی با زمان LTV درسیستم مهم بوده است که از این وضعیت نه تنها زمانی که برخی ازپارامترهای سیستم تغییر می کند بلکه زمانی برای سیستم کنترل غیر خطی در نظر است و مشکل این است که توسط حالت خطی این سیستم در سراسر مسیر نزدیک مورد نظر منجر به یک مدل LTV می شود. برای سیستم های خطی محدود و ثابت، روش طراحی کنترل به خوبی شناخته شده است که توسط چند جمله ای با دو درجه کنترل به دست آمده که 50سال پیش توسط هوروویند معرفی شده است. جزئیات بیشتر در مراجع آمده است و این داده های کنترل، به عنوان کنترل کننده RST می باشند. هر چه روش طراحی انتخاب شده مناسب است، این روش قدرتمند براساس قرار دادن قطب ها و ارائه شکل بوده و آن نیز به دانستن جای قطب ها در سیستم حلقه بسته در ابتدا است. پس از آن با استفاده از اصول کنترل طراحی مسطح، مشکل قرار دادن قطب شامل تعمیل دینامیک سیستم حلقه بسته بوده که می تواند در ردیابی مشکل منجر شده و یک طراحی RST با دو درجه با انتخاب های طبیعی از قطب حلقه بسته به وجود آورد. در این طراحی، یک راه حل از بزوت به دست آمده و بسته به مدار برنامه ریزی شده است. مشکل کنترل طراحی RST در مورد سیستم های LTV با توجه به این واقعیت حل می شود که ضریب با عملکرد مشتق زمان همراه نیست علاوه بر این ساختار مجموعه ای از قطب های حلقه بسته پیچیده تر می باشد. در مورد این، مشکل قرار دادن قطب به تازگی توسط مارینس چو حل شده که برخی ازروش های فنی برای پیشنهاد ماتریس با زمان خطی است. این ها نکات کلیدی است که منجر به حل معادله بزوت در چارچوب می باشد. به منظور غلبه بر این در LTV یعنی انتخاب قطب مورد نظر در ابتدا و تعیین راه حل برای بزوت، ما در این مقاله پیشنهادی دررابطه با استرتژی کنترل صافی در مورد سیستم های متغییر با زمان توسعه یافته داریم. دیده می شود که با استفاده از دستور ناشی از صافی بر اساس کنترل در LTV بیان طبیعی از RST به دست می آید. این استراتژی با کنترل بر اساس استفاده از ناظر کمتر مقایسه شده است. مقاله به صورت زیر است.

در بخش دوم برخی از پس زمینه های مفاهیم در مورد سیستم های LTV و کنترل استراتژی صافی ارائه شده است. دربخش سوم، کاهش ناظر به منظور بردار حالتی ارائه شده است و در بخش 4 چند جمله ای طراحی کنترل بر اساس ناظر دقیق ارائه شده است. بردار حالت توسط خروجی صافی تشکیل شده و مشتقات آن بدون حالت دینامیک طراحی شده اند. در بخش 5 استراتژی بر روی کنترل سیستم ترمز ضد قفل نشان داده شده است.

 

 

Linear time-varying flatness-based control of
Anti-lock Brake System (ABS)

(Linear time-varying flatness-based control ofAnti-lock Brake System (ABS

Abstract—In this paper, a flatness-based control strategy for

linear time-varying systems is proposed in order to track a

desired trajectory. The flatness-based control is designed by

using two observers: a reduced order observer with a constant

estimator error gain and an exact observer for designing a

polynomial two-degrees-of-freedom controller without resolving

Bezout equation in time varying framework. The proposed

approach is illustrated with the control of an Anti-lock Brake

System (ABS) and led to track a given trajectory for the wheel

slip.

Index Terms—Linear time-varying systems, trajectory linearization,

flatness, path tracking, exact observer, polynomial

controller, reduced order observer

 

 

دانلود ترجمه مقاله کنترل مبتنی برمسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله کنترل مبتنی برمسطح بودن با متغییر خطی زمان در سیستم کنترل ضد قفل ABS ,

ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده

ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده

دانلود ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده

ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 2331 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده

سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده - 2015


( 27 صفحه ترجمه مقاله به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )

 

چکیده:

موتورهای بدون جاروب کننده به طورفزاینده ای در طرح های مختلف در وسایل الکتریکی به دلیل ارزش اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله یک سیستم ترمز ضد قفل بدون حسگر (ABS) برای خودروهای بدون جاروب که دارای ارزش اقتصادی هستند، ارائه شده است. پیشنهاد راه حل حذف نیاز به نصب و راه اندازی سیستم ABS جداگانه معمولی بدون سنسور درهر قسمت از وسیله نقلیه نیاز است. این مقاله همچنین نشان می دهد که هر دو از لحاظ تجربی و نظری، شکل کلی از ولتاژ خروجی از سیستم ABS معمولی بدون سنسور با جریان DC بدون سیستم جاروب (BLDC) در موتور با بازگشت نیروی الکتروموتیو همراه است. سیستم پیشنهادی بدون سنسور پیشنهادی می تواند به کاهش هزینه های ساخت و نگه داری خودرو منجر شده و به طور قابل توجهی بهبود عملکرد سیستم ABS توسط برآورد دقیق سرعت چرخ و شناسایی جاده با استفاده از پردازش سیگنال را دارد. سیستم بدون حسگر به طور گسترده با استفاده از سخت افزار ABS واقعی مورد آزمایش قرار گرفت. آزمایش نشان داد که دقت سیستم بدون حسگر پیشنهادی، برآورد سرعت چرخ رانش BLDC را نسبت به سیستم ABS تجاری بدون سنسور بالاتر نشان داده است. علاوه بر این سیستم ABS بدون حسگر برای نیروی محرکه با موتور DC بدون جاروب مقایسه شده و نتایج نشان داد که سیستم ABS بدون حسگر جاروب کننده دقت و بهتر و استحکام قابلیت اطمینان در مقایسه با ABS بدون سنسور برای موتور DC دارد.

کلید واژه ها: سیستم ترمز ضد قفل (ABS) – موتور بدون جاروب – تبدیل موج پیوسته CWT – تبدیل موج گستر (DWT) – وسیله نقلیه الکتریکی EV – تکنولوژی چرخ، ترمز احیا کننده، ABS بدون حسگر.

 

 

Intelligent Sensorless Antilock Braking System for Brushless In-Wheel Electric Vehicles

 

Abstract—Brushless motors are increasingly used in

 

different designs of in-wheel electric vehicles (EVs). In
this paper, a sensorless antilock braking system (ABS) for
brushless-motor in-wheel EVs is proposed. The proposed
solution omits the need for installation of separate conventional
ABS sensors at each corner of the vehicle. This paper
also shows, both theoretically and experimentally, that the
general form of a conventional ABS sensor output voltage
is identical to a brushless dc (BLDC)-motor back electromotive
force. The proposed sensorless system can reduce the
costs of manufacturing and maintenance of the vehicle and
significantly improves the performance of the ABS by accurate
wheel speed estimation and road identification using
wavelet signal processingmethods. The sensorless system
was extensively tested using actual ABS hardware. Those
experiments showed that the accuracy of the proposed sensorless
wheel speed estimation for BLDC propulsion was
higher than that of commercial ABS sensors. In addition,
sensorless ABS for brushless propulsion was compared
with that of brushed dc motor, and the results showed that
the brushless sensorless ABS achieved better accuracy,
robustness, and reliability compared with the sensorless
ABS for brushed dc motor.
Index Terms—Antilock braking system (ABS), brushless
motor, continuous wavelet transform (CWT), discrete
wavelet transform (DWT), electric vehicle (EV), in-wheel
technology, regenerative braking, sensorless ABS.
Abstract—Brushless motors are increasingly used indifferent designs of in-wheel electric vehicles (EVs). Inthis paper, a sensorless antilock braking system (ABS) forbrushless-motor in-wheel EVs is proposed. The proposedsolution omits the need for installation of separate conventionalABS sensors at each corner of the vehicle. This paperalso shows, both theoretically and experimentally, that thegeneral form of a conventional ABS sensor output voltageis identical to a brushless dc (BLDC)-motor back electromotiveforce. The proposed sensorless system can reduce thecosts of manufacturing and maintenance of the vehicle andsignificantly improves the performance of the ABS by accuratewheel speed estimation and road identification usingwavelet signal processingmethods. The sensorless systemwas extensively tested using actual ABS hardware. Thoseexperiments showed that the accuracy of the proposed sensorlesswheel speed estimation for BLDC propulsion washigher than that of commercial ABS sensors. In addition,sensorless ABS for brushless propulsion was comparedwith that of brushed dc motor, and the results showed thatthe brushless sensorless ABS achieved better accuracy,robustness, and reliability compared with the sensorlessABS for brushed dc motor.Index Terms—Antilock braking system (ABS), brushlessmotor, continuous wavelet transform (CWT), discretewavelet transform (DWT), electric vehicle (EV), in-wheeltechnology, regenerative braking, sensorless ABS.

دانلود ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده ,

تاريخ : 2 بهمن 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : جاویدان | بازدید : <-PostHit->
ترجمه مقاله عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی

ترجمه مقاله عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی

دانلود ترجمه مقاله عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی

ترجمه مقاله عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 802 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

ترجمه مقاله عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی

سیستم پیشگیری ROLL-OVER برای خودروهای تجاری: عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی

( 17 صفحه متن ترجمه شده مقاله به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )

چکیده:

تجربه های اخیر نشان دادند که اندازه اتومبیل های مسافری کوچک و متوسط بوده، ازاین رو همواره دربرابر حادثه ROLL-OVER قرار داشته اند.  ROLL-OVER یکی از وحشتناکترین حادثه ها برای رانندگان کامیون است و بدون هیچ نشانه قبلی اتفاق می افتد و در نتیجه واکنش صحیح راننده را در پی نخواهد داشت.این مقاله برخی ازمشکلات ثبات وسیله نقلیه تجاری را به طور کلی ارائه می دهد. و به دنبال یک راه حل برای تشخیص و اجتناب از ROLL-OVER بوده که با استفاده ازسنسورها و محرک های موجود در سیستم ترمز الکترونیکی (EBS) می باشد.

1 – مقدمه:

خطرناک ترین حرکات وسیله نقلیه را می توان درسه گروه طبقه بندی کرد. نوع اول با نام قیچی کردن شناخته می شود که به طور عمده ناشی از عدم کنترل در حرکت در زاویه های بزرگ درترلیرها دیده می شود که در نتیجه آن، لغزش جانبی اکسل های عقب به وجود می آیند. این پدیده کلی از شایع ترین علل تصادفات جدی در ماشین های سنگین است. مشکل اصلی با این نوع، از دست دادن ثبات است که اگر زاویه بیش از حد بحرانی شود، راننده قادر به کنترل خودرو توسط فرمان نخواهد بود. حتی قبل از رسیدن به این زاویه بحرانی، ممکن است مشکل بدتر شود. چرا که راننده ممکن است هدایت خودرو را در جهت نامناسب داشته باشد. در وسایل نقلیه انفرادی این نوع حادثه با اصطلاح اسپین شناخته می شود. در این نوع، حرکات خطرناک وسایل نقلیه ممکن است برخی اختلالات ناشی از باد و حرکت ناگهانی فرمان توسط راننده به وجود بیایید. هنگامی که طراحی عوامل پارامترهای سیستم نزدیک به مقدار حیاتی خود باشد، وسیله نقلیه دچار تنش می شود. این بدان معناست که بعد از اختلال، وسیله نقلیه ثبات خود را از دست داده و به طور معمول تمایل به کج شدن داشته و در نتیجه منجر به تصادف خواهد شد. تصادف با وسیله نقلیه تجاری با ROLL-OVER  خطرناک ترین حالت است. تجزیه و تحلیل آماری مشخص می کند که حوادث  ROLL-OVER به شرح زیر طبقه بندی شده اند:

1 – پیشگیری:

این بدان معنا است که راننده قادر به جلوگیری از تصادف باشد که یا یک دستگاه هشدار دهنده نصب شده در وسیله نقلیه همراه است. تنها 3/3% از مجموع حوادث با این دستگاه هشدار دهنده قابل پیشگیری می باشند.

2- پیشگیری به طور بالقوه:

بدان معنا است که ROLL-OVER ممکن است با توجه به مهارت راننده و عملکرد دستگاه هشدار دهنده از آن جلوگیری شود که آمار آن 4/38% می باشد.

3- غیر قابل پیشگیری که 7/49% از کل تصادفات را دربر می گیرد.

4- پیشگیری ناشناخته که شامل 8/6% از تعداد کل تصادفات است.

این آمار دو واقعیت را اثبات می کند:

1 – می توان از تعداد حوادث کمتری اجتناب کرد. در صورتی که وسیله نقلیه با این سیستم هشدار دهنده مجهز شده و به راننده سیگنال هایی را برای اصلاح حرکت خودرو و در برخی از راه های مناسب قبل از ROLL-OVER ارائه دهند.

2- اکثریت حدود 50% از حوادث  ROLL-OVER تنها با یک سیستم هشدار دهنده به راننده ماهر حتی با کنترل حرکت خودرو غیر قابل اجتناب است. با تجزیه و تحلیل رفتار وسایل نقلیه، می توان دید که راننده با تسلط به فرمان و واکنش در موقع مناسب در خودرو یک عامل مهم است. بنابراین، این رفتار دریک سیستم راننده خودرو، یک حلقه بسته کنترل شده نبوده و به طور مستقیم توسط راننده تحت تاثیر قرار نمی گیرد. مشکل دیگر این است که راننده وسیله نقلیه تنها محدود به تعدادی از عوامل مانند فرمان و یا گاز یا ترمز است که به اندازه کافی در تمام شرایط در دسترس هستند. مشکلات دیگر کمبود راننده ناشی از تاخیر در عملکرد و تصمیم گیری های اشتباه و یا از کار افتادن سیستم های کنترل در وسیله نقلیه است.

 

Roll-Over Prevention System for Commercial Vehicles – Additional Sensorless Function of the Electronic Brake System

 

Recent experiences have shown that even small-medium size passenger cars face an accident which has
been connected with commercial vehicles so far: the roll-over. The roll-over is the most horrible accident
type for truck drivers, since he/she does not have any indication before it happens, and consequently does
not react properly. This article discusses some of the problems of the commercial vehicle stability in
general, and offers a solution for detecting and avoiding roll-over by using the existing sensors and actuators
of electronic brake system (EBS).

Recent experiences have shown that even small-medium size passenger cars face an accident which hasbeen connected with commercial vehicles so far: the roll-over. The roll-over is the most horrible accidenttype for truck drivers, since he/she does not have any indication before it happens, and consequently doesnot react properly. This article discusses some of the problems of the commercial vehicle stability ingeneral, and offers a solution for detecting and avoiding roll-over by using the existing sensors and actuatorsof electronic brake system (EBS).

 

دانلود ترجمه مقاله عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله عملکرد بدون سنسور اضافی درسیستم ترمز الکترونیکی ,

ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

دانلود ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 445 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

 

(12 صفحه متن ترجمه شده به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )

 

چکیده: 


در این مقاله بهینه سازی سیستم تعلیق و صندلی ماشین چهارچرخ با استفاده از الگوریتم ژنتیک جهت تعیین مجموعه از پارامتر ها برای رسیدن به بهترین عملکرد راننده پرداخته شده است . از آنجا که سلامتی راننده به عنوان یک پارامتر مهم در ماشین است ، هدف مورد نطر به حداقل رساندن یک تابع چند منظوره تشکیل شده به صورت ترکیبی بوده تا انحرافات تعلیق و انحراف تایر به حداقل رسیده و هم چنین شتاب (CF) به طور معمول توسط طراحان ارائه نمی شود . نتایج بهینه سازی از طریق گام ها و فركانس پاسخ از صندلی و سیستم تعلیق برای مقایسه سیستم تعلیق مطلوب بوده و در حال حاظر استفاده شده است . مقایسه نتایج حالت بهینه سازی شده از سیستم با یک پیک رزونانسی و CF و مقدار ارتعاشی را نشان می دهدو مفهوم و ایده های مطرح شده در این اثر بوده و به طور مستقیم برای هر دو ماشین با سیستم تعلیق و صندلی در صنعت قابل اجرا است. 

کلمات کلیدی : ماشین چهار چرخ ، سیستم تعلیق ، طراحی بهینه صندلی ، مدل راننده ماشین 

1-مقدمه : 
قرارگرفتن تمام بدن در معرض ارتعاش (WBV) در یک صندلی به مدت طولانی ،‌یک عامل مهم برای کمردرد (LBP) در میان رانندگان است . هر دو سیستم تعلیق و پشتی صندلی راننده به طور قابل توجحی بیش از چند دهه مورد توجه محققین جهت بهبود آن بوده است . میرایی ارتعاش از طریق تعلیق و صندلی ، نه تنها آسایش راننده را به دنبال دارد ،‌بلکه کاهش خطر ابتلا به LBP را به دنبال خواهد داشت . یکی از مطالعات اولیه بر روی بیومکانیک نشستن رانندگان در معرض ارتعاش توسط لوگز و همکارانش در سال 1969مورد توجه قرار گرفت که در آن بدن انسان به عنوان یک سیستم جرم مدل بوده و فنر برای ساخت یک صندلی خودروی استاندارد تست شده است . موکسیان ونش در سال 1974 و پاپ  و همکارانش در سال 1987 پاسخ نشستن انسان را با لرزش های سینوسی و تاثیر آن مورد بررسی قرار داد. جزئیات کار تجربی در ارتعاش صندلی توسط گریفین و همکارانش بررسی شد. در شال 1982 بررسی اثرات سطح وفرکانس و جهت ارتعاش صندلی مورد ارزیابی قرار گرفت . پاسخ دینامیکی برای نشستن از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت که شامل شرایط مختلف پشتی ها و اثر فرکانس ارتعاش و استقرا و اثر تکیه گاه بوده است . بوجود آمدن یک مدل انسانی در حالت نشستن برای طراحی تعلیق مطلوب جهت جداسازی WBV عمودی بر آسایش پاخ ذهنی شبیه سازی شده است . از طرف دیگر ، در انتهای طیف ، اثر نیرو های وارد ،‌به ستون فقرات به علت WBV و بیومکانیک شکست در برخی از مکالمات دیگر در نظر گرفته شد . بسیاری از مطالعات در این موضوع برای صندلی و سیستم تعلیق ، طراحی های جداگانه ای داشته اند . این مطالعه ، با این حال ادغام هر دو بحث را با یک مشکل ،‌نه تنها از طریق یک بهینه سازی چند منظوره دارد . خودرو صندلی با راننده به سادگی با چهار درجه آزادی (dof) مدلی میرایی شده جرم سیستم و فنر است که برای تجزیه و تحلیل پاسخ دینامیکی از بدن انسان و طراحی صندلی و سیستم تعلیق بهینه برای گرفتن بهترین عملکرد راننده در معرض WBV است . معیار ها باید برای یک ثبات خاصی و ملاحظات راحتی در نظر گرفته شود . بنابراین تابه هدف ترکیبی از شتاب (HA) و CF و انحراف تعلیق (SD) و انحراف تایر (TD) برای ارائه ثبات خودرو استفاده می شود . همچنین راحتی راننده نیز مد نظر است .

 

Optimal seat and suspension design for a quarter car with driver model using genetic algorithms

Abstract
This paper presents an optimization of a four-degrees-of-freedom quarter car seat and suspension system using genetic algorithms to
determine a set of parameters to achieve the best performance of the driver. Since the health of the driver is as important as the stability
of the car, the desired objective is proposed as the minimization of a multiobjective function formed by the combination of not only
suspension deflection and tire deflection but also the head acceleration and crest factor (CF), which is not practiced as usual by the
designers. The optimization results are compared through step and frequency responses of the seat and suspension system for the
optimum and currently used suspension systems. Comparatively better results are obtained from the optimized system in terms of
resonance peaks, CF, and vibration dose value. The concept and the ideas set forth in this work are directly applicable to both the car
suspension and seat design in industry.
r 2007 Elsevier B.V. All rights reserved.
Keywords: Quarter car; Suspension; Optimal seat design; Car-driver model
AbstractThis paper presents an optimization of a four-degrees-of-freedom quarter car seat and suspension system using genetic algorithms todetermine a set of parameters to achieve the best performance of the driver. Since the health of the driver is as important as the stabilityof the car, the desired objective is proposed as the minimization of a multiobjective function formed by the combination of not onlysuspension deflection and tire deflection but also the head acceleration and crest factor (CF), which is not practiced as usual by thedesigners. The optimization results are compared through step and frequency responses of the seat and suspension system for theoptimum and currently used suspension systems. Comparatively better results are obtained from the optimized system in terms ofresonance peaks, CF, and vibration dose value. The concept and the ideas set forth in this work are directly applicable to both the carsuspension and seat design in industry.r 2007 Elsevier B.V. All rights reserved.Keywords: Quarter car; Suspension; Optimal seat design; Car-driver model

دانلود ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریت,

ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

دانلود ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 445 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک

 

(12 صفحه متن ترجمه شده به همراه متن اصلی و انگلیسی مقاله )

 

چکیده: 


در این مقاله بهینه سازی سیستم تعلیق و صندلی ماشین چهارچرخ با استفاده از الگوریتم ژنتیک جهت تعیین مجموعه از پارامتر ها برای رسیدن به بهترین عملکرد راننده پرداخته شده است . از آنجا که سلامتی راننده به عنوان یک پارامتر مهم در ماشین است ، هدف مورد نطر به حداقل رساندن یک تابع چند منظوره تشکیل شده به صورت ترکیبی بوده تا انحرافات تعلیق و انحراف تایر به حداقل رسیده و هم چنین شتاب (CF) به طور معمول توسط طراحان ارائه نمی شود . نتایج بهینه سازی از طریق گام ها و فركانس پاسخ از صندلی و سیستم تعلیق برای مقایسه سیستم تعلیق مطلوب بوده و در حال حاظر استفاده شده است . مقایسه نتایج حالت بهینه سازی شده از سیستم با یک پیک رزونانسی و CF و مقدار ارتعاشی را نشان می دهدو مفهوم و ایده های مطرح شده در این اثر بوده و به طور مستقیم برای هر دو ماشین با سیستم تعلیق و صندلی در صنعت قابل اجرا است. 

کلمات کلیدی : ماشین چهار چرخ ، سیستم تعلیق ، طراحی بهینه صندلی ، مدل راننده ماشین 

1-مقدمه : 
قرارگرفتن تمام بدن در معرض ارتعاش (WBV) در یک صندلی به مدت طولانی ،‌یک عامل مهم برای کمردرد (LBP) در میان رانندگان است . هر دو سیستم تعلیق و پشتی صندلی راننده به طور قابل توجحی بیش از چند دهه مورد توجه محققین جهت بهبود آن بوده است . میرایی ارتعاش از طریق تعلیق و صندلی ، نه تنها آسایش راننده را به دنبال دارد ،‌بلکه کاهش خطر ابتلا به LBP را به دنبال خواهد داشت . یکی از مطالعات اولیه بر روی بیومکانیک نشستن رانندگان در معرض ارتعاش توسط لوگز و همکارانش در سال 1969مورد توجه قرار گرفت که در آن بدن انسان به عنوان یک سیستم جرم مدل بوده و فنر برای ساخت یک صندلی خودروی استاندارد تست شده است . موکسیان ونش در سال 1974 و پاپ  و همکارانش در سال 1987 پاسخ نشستن انسان را با لرزش های سینوسی و تاثیر آن مورد بررسی قرار داد. جزئیات کار تجربی در ارتعاش صندلی توسط گریفین و همکارانش بررسی شد. در شال 1982 بررسی اثرات سطح وفرکانس و جهت ارتعاش صندلی مورد ارزیابی قرار گرفت . پاسخ دینامیکی برای نشستن از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت که شامل شرایط مختلف پشتی ها و اثر فرکانس ارتعاش و استقرا و اثر تکیه گاه بوده است . بوجود آمدن یک مدل انسانی در حالت نشستن برای طراحی تعلیق مطلوب جهت جداسازی WBV عمودی بر آسایش پاخ ذهنی شبیه سازی شده است . از طرف دیگر ، در انتهای طیف ، اثر نیرو های وارد ،‌به ستون فقرات به علت WBV و بیومکانیک شکست در برخی از مکالمات دیگر در نظر گرفته شد . بسیاری از مطالعات در این موضوع برای صندلی و سیستم تعلیق ، طراحی های جداگانه ای داشته اند . این مطالعه ، با این حال ادغام هر دو بحث را با یک مشکل ،‌نه تنها از طریق یک بهینه سازی چند منظوره دارد . خودرو صندلی با راننده به سادگی با چهار درجه آزادی (dof) مدلی میرایی شده جرم سیستم و فنر است که برای تجزیه و تحلیل پاسخ دینامیکی از بدن انسان و طراحی صندلی و سیستم تعلیق بهینه برای گرفتن بهترین عملکرد راننده در معرض WBV است . معیار ها باید برای یک ثبات خاصی و ملاحظات راحتی در نظر گرفته شود . بنابراین تابه هدف ترکیبی از شتاب (HA) و CF و انحراف تعلیق (SD) و انحراف تایر (TD) برای ارائه ثبات خودرو استفاده می شود . همچنین راحتی راننده نیز مد نظر است .

 

Optimal seat and suspension design for a quarter car with driver model using genetic algorithms

Abstract
This paper presents an optimization of a four-degrees-of-freedom quarter car seat and suspension system using genetic algorithms to
determine a set of parameters to achieve the best performance of the driver. Since the health of the driver is as important as the stability
of the car, the desired objective is proposed as the minimization of a multiobjective function formed by the combination of not only
suspension deflection and tire deflection but also the head acceleration and crest factor (CF), which is not practiced as usual by the
designers. The optimization results are compared through step and frequency responses of the seat and suspension system for the
optimum and currently used suspension systems. Comparatively better results are obtained from the optimized system in terms of
resonance peaks, CF, and vibration dose value. The concept and the ideas set forth in this work are directly applicable to both the car
suspension and seat design in industry.
r 2007 Elsevier B.V. All rights reserved.
Keywords: Quarter car; Suspension; Optimal seat design; Car-driver model
AbstractThis paper presents an optimization of a four-degrees-of-freedom quarter car seat and suspension system using genetic algorithms todetermine a set of parameters to achieve the best performance of the driver. Since the health of the driver is as important as the stabilityof the car, the desired objective is proposed as the minimization of a multiobjective function formed by the combination of not onlysuspension deflection and tire deflection but also the head acceleration and crest factor (CF), which is not practiced as usual by thedesigners. The optimization results are compared through step and frequency responses of the seat and suspension system for theoptimum and currently used suspension systems. Comparatively better results are obtained from the optimized system in terms ofresonance peaks, CF, and vibration dose value. The concept and the ideas set forth in this work are directly applicable to both the carsuspension and seat design in industry.r 2007 Elsevier B.V. All rights reserved.Keywords: Quarter car; Suspension; Optimal seat design; Car-driver model

دانلود ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریتم ژنتیک






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله طراحی صندلی مطلوب و سیستم تعلیق برای یک ماشین چهارچرخ با استفاده از مدل راننده و الگوریت,

تاريخ : 2 بهمن 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : جاویدان | بازدید : <-PostHit->
ترجمه مقاله گسترش نوآوری

ترجمه مقاله گسترش نوآوری

دانلود ترجمه مقاله گسترش نوآوری

ترجمه مقاله گسترش نوآوری
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 378 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

ترجمه مقاله گسترش نوآوری

گسترش نوآوری:چگونه آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی با شکاف دانش در منابع حیاتی تطابق دارد - 2014


( 17 صفحه متن ترجمه شده به همراه متن اصلی وانگلیسی مقاله )


چکیده:

بسیاری از شرکت های اسپین آف دانشگاهی، تجربه کمبود منابع را داشته اند، که باعث کاهش رشد آن ها شده است. دراین مقاله ما منابع حیاتی که از بین رفته و دانش دریافتی برای حل و یا جلوگیری از دست رفتن منابع، برای درک بهتر علت کاهش رشد ، بررسی می کنیم.

در یک نمونه 105  تایی شركت اسپین آف از نروژ و هلند دریافتیم که، شرکت های اسپین آف اغلب فاقد سه نوع از منابع و  مهارت های بازاریابی، مهارت های مدیریتی و (دانش در) سرمایه مالی هستند. ضخامت بالا از +نظر مدت برای بازاریابی و منبع مدیریتی در مقایسه با سرمایه مالی مشاهده شده است. ما همچنین یک روند را مشاهده کردیم که بازیابی دانش از طریق شبکه در آن هایی که بدون ساختار و یا پر هرج و مرج و بی نظم هستند اتفاق می افتد. با این حال، تطبیق بین کمبود منابع مالی و بازیابی مثبت بر رشد استغال شرکت اسپین آف گواهی می دهد.

کلمات کلیدی:

کمبود منابع- دانش شبکه ای- تطبیق- گشترش نوآوری.

1 – مقدمه:

بسیاری از شرکت های آکادمی که اسپین آف تجربه کوتاهی در منابع داشته اند که رشد آن ها کاهش یافته است. [1] و [2] و [3] رشد آهسته در تضاد با انتظارات سیاست های بالا در مورد شرکت های دانشگاهی اسپین آف است: آن ها دانش تجاری را در دانشگاه ها، افزایش اشتغال با تکنولوژی بالا و بهبود بوم شناسی کسب و کار در منطقه را توسعه دادند. در حالی که کمک به انتشار گسترده تر از فاوری های جدید و اغلب پایدار در جامعه می کند. از این رو مهم است که بینشمان را به پس زمینه و بستر رشد آهسته در میان شرکت های اسپین آف دانشگاهی افزایش دهیم.

این تحقیق این کار را با تجزیه و تحلیل مسئله تطبیق به دست آوردن دانش خارجی با منابع انجام می دهد که در زمینه گسترش نوآوری و گسترش دانش شبکه ای زیان دیده است. نوآوری و رشد به طور فزاینده ای به نتیجه فرایندهای تاملی بین طیف گسترده ای از احزاب مانند تامین کنندگان، پیمانکاران، رقبا، مشتریان و دانشگاه ها تبدیل شده است. [4] و [5] این تغییر به عنوان گسترش نوآوری، به عنوان استفاده از جریان هدفمند و دانش خروجی برای سرعت بخشیدن به نوآوری های داخلی و گسترش بازار برای استفاده از نوآوری های خارجی به ترتیب تصور شده است. [4] جدا از اجزای خارجی و داخلی نوآوری ممکن است به نفع فرایندهای جفت شده و یا همکاری با شرکا باشد. [6] با توجه به عدم منابع و رشد آهسته، شرکت های اسپین آف دانشگاهی در یک وضعیتی هستند. که خواستار اتخاذ برخی از حالت های گسترش نوآوری و گسترش دانش شبکه ای هستند. کار آفرینان اغلب فارغ التحصیلان دانشگاهی یا اعضای کارکنان دانشگاهی هستند که با عدم درک بازار و مهارت های بازاریابی،مهارت های مدیریتی و (دانش در مورد کسب) سرمایه مالی هستند. [3] و [7] آنچه که دراین خصوص به نظر می رسد مهم باشد. این است که کارآفرینان منابع با ارزش، دانش خاص را تشخیص می دهند. پژوهش حاضر با هدف پر کردن شکاف دانش در ادبیات را دارد.

 

Open innovation: how academic spin-off firms match incoming knowledge with knowledge gaps on critical resources - 2014

 

 

Abstract— Many academic spin-off firms experience
resource deficiencies that slow down their growth. In this
paper, we investigate the critical resources that are missing
and knowledge retrieved from networks to solve or prevent
missing resources, to better understand the causes of slow
growth. In a sample of 105 spin-offs from Norway and the
Netherlands, it is found that spin-off firms most frequently lack
three types of resources: marketing skills, management skills
and (knowledge on) financial capital. High severity in
terms of duration is observed for marketing and managerial
resources compared to financial capital. We also observe a
trend that knowledge retrieving through the network happens
in a somewhat unstructured and chaotic manner. However,
the matching between lack of financial resources and
retrieving knowledge on these resources tends to be effective,
as is witnessed by a positive influence on employment growth
of the spin-off firms.
Keywords—resource deficiencies; knowledge networks;
matching; open innovation

Abstract— Many academic spin-off firms experienceresource deficiencies that slow down their growth. In thispaper, we investigate the critical resources that are missingand knowledge retrieved from networks to solve or preventmissing resources, to better understand the causes of slowgrowth. In a sample of 105 spin-offs from Norway and theNetherlands, it is found that spin-off firms most frequently lackthree types of resources: marketing skills, management skillsand (knowledge on) financial capital. High severity interms of duration is observed for marketing and managerialresources compared to financial capital. We also observe atrend that knowledge retrieving through the network happensin a somewhat unstructured and chaotic manner. However,the matching between lack of financial resources andretrieving knowledge on these resources tends to be effective,as is witnessed by a positive influence on employment growthof the spin-off firms.Keywords—resource deficiencies; knowledge networks;matching; open innovation

 

دانلود ترجمه مقاله گسترش نوآوری






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله گسترش نوآوری ,

تاريخ : 2 بهمن 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : جاویدان | بازدید : <-PostHit->
ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه

ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه

دانلود ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه

ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 4747 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه

ردیابی شی فقط با نشانه زمینه - 2014

 

چکیده :

 نشانه زمینه عمدتا نقش مکمل یا ضمیمه در بسیاری از روش های قبلی برای ردیابی شی را بازی می کند . اگر ردیابی شی به عنوان یک مشکل طبقه بندی هدف ازمینه با نرمی رفتار کند . پس از آن شباهت با هدف و تفاوت از زمینه را را می توان به همان اندازه در نظرفته شود . این امر منجر به یک شوال جالب می شود :

آیا ممکن است ردیابی شی تنها با استفاده از نشانه های زمینه انجام شود ؟

پاسخ دادن به این سوال یک رویکرد ردیابی شی تنها با بهره گیری از نشانه های زمینه را ارائه می دهد . نتایج تجربی گسترده ای درتایید اعتبار احتمال ردیابی شی با استفاده از نشانه های زمینه انجام گیرد . نتایج نشان داده شده در این مقاله همچنین یک مرجع جدید در طراحی وش ردیابی شی بعدی را رائه می دهد .

کلمات کلیدی : نشانه های زمینه ، ردیابی شی .

1 . مقدمه :

ردیابی شی یک مشکل اساسی در بنیایی ماشین است [1]. پیشرفت های زیادی در تنظیمات محدودیت مانند حالات با اشیا سفت و سخت یا دور بین های ثابت ساخته شده است . اگر چه بسیاری از رویکرد ها در چند دهه گذشته برای حالات نا محدود ارائه شده است ، ردیابی قوی هم یک مشکل چالش برانگیز و حل نشده باقی مانده است .یکی از چالش های اساسی تنوع شی ظاهر شده است . در دنیای واقعی تغییرات در ظاهر یک شی می تواند توسط عوامل بسیاری مانند تغییر شکل ، تنوع حالت ایجاد شود . عوامل مختلف معمولا باعث تغییرات مختلف می شود و ظاهر انواع مختلف اشیا نیز ممکن است در روش های مختلف متفاوت باشد . بنابراین آن برای رسیدگی به همه انواع تغییرات با یک راه حل منحصر به فرد با توجه به انواع زیادی از تغیرات ممکن ، دشوار است . در چندین روش در توالی با عوامل مختلف چالش ارزیابی شده است [2]. نتایج تجربی نشان نشان می دهد که هیچ یک از این روش ها نمی تواند به خوبی در تمام توالی ها انجام شود . چگونگی پوشش انواع بیشتری از تغییرات یک مشکل پیچیده و دشوار است .

در دهه های گذشته روش های ردیابی بسیاری پیشنهاد شده است [1]. با این حال هنوز هم به شمکل ذکر شده در بالا به خوبی پرداخته نشده است . در اصل یک ردیابی بهتر نیاز به سطح بالاتری از درک در مورد اشیا بصری دارد که کاملا پیچیده و چالش برانگیز است . در این مقاله ما نشان می دهیم که این در برخی از حالات ممکن است اجتناب شود .

 

 شکل 1 : افراد می توانند حرکت به هدف را درک کنند حتی زمانی که ظاهر ان متناقض است . در تصویر (a) جسم در حال حرکت است که توسط یک تکه از رنگ تصادفی جایگزین شده است . با مشاهده این رشته افراد می توانند حرکت جسم و همچنین درک آنها را به عنوان توالی اصلی ببینند (b). برای مشاهده بهتر لطفا فایل PDF اصلی را ببینید .

مطالعه ما در زیر نشان داده شده است . در تصویر توالی نشان داده شده در شکل 1(a) یک جسم در حال حرکت است که توسط تکه های رنگ تصادفی جایگزین شده است . با مشاهده این رشته ما می تونیم حرکت جسم را درک کرده و همچنین توالی اصلی نشان داده شده در شکل1(b)را رعایت کنیم . ثبات ظاهری جسم از اساسی ترین روش های رد یابی شی است . اگرچه در دنبال(a) در اختیار نداشته است ، ما هنوز هم می توانیم حرکت را درک کنیم . این به این معنی است که دیگر نشانه ممکن است به مارا در درک بهتر حرکت کمک کنند . در دنباله (a) رنگ تکه سازگار نیست اما آن همیشه از رنگ زمینه متفاوت است . به عبارتی دیگر ما می توانیم حرکت را درک کنیم نه تنها زمانی که آن شی است بلکه زمانی که آن در زمینه نیست . در مقایسه با ملاک بودن هدف ، ملاک بودن زمینه دارای یک مزیت طبیعی است به عنوان مثال استحکام تنوع ظاهری یک شی . زمانیکه یک شی تغییر می کند ، تفوت بین جشم و زمینه نمی تواند لزوما کوچک باشد . بنابراین مشکل تنوع ظاهری می تواند یطور قابل توجهی اجتناب شود .

مشاهده فوق و تجزیه تحلیل منجر به یک سوال جالب می شود . : آیا یک شی می تواند با استفاده از نشانه های زمینه رد یابی شود ؟ در این مقاله ما درمورد این سوال مطالعه می کنیم و امکان رد یابی اشیاء بصری تنها با استفاده از نشانه های پس زمینه را نشان می دهیم.

نشانه های زمینه در مطاعات قبلی از ردیابی شی استفاده شده است .برای حالات با دوربین های ثابت ، کاهش زمینه محک زده شده که می تواند موثر باشد [1]. برای روش های طراحی شده برای دوربین های پویا ، نشانه های زمینه با نشانه های شی هدف ترکیب شده است . با این حال نشانه زمینه معمولا نقش مکمل را ایفا می کند ، بدان معناست که اطلاعات زمینه را نمی توان بطور مستقل در این روش مورد استفاده قرار داد.

متفاوت از روش های قبلی ، نشانه زمینه به طور مستقل برای ارزیابی شی در این مقاله استفاده شده است که ثابت می شود با توجه به نتایج تجربی گسترده امکان پذیر است .

باقیمانده این مقاله به شرح زیر است .بخش دوم به بررسی مختصری از کار مربوطه می پردازد. روش ردیابی پینهاد شده بر اساس نشانه های زمینه در بخش سوم توصیف شده است. بخش چهارم نتایج تجربی را نشان می دهد . نتیجه گیری و بحث در بخش 5 قرار دارد .

 

Object Tracking With Only Background Cues - 2014

 

Abstract—Background cues mainly play a supplementary or

 

accompanying role in most previous approaches for object tracking.
If object tracking is treated as a binary target/background
classification problem, then the similarity with the target and
the difference from the background can be considered equally
informative. This leads to an interesting question: is it possible to
perform object tracking using background cues only? To answer
this question, we propose an object tracking approach that
utilizes background cues only. The extensive experimental results
positively validate the possibility of performing object tracking
using background cues only. The results revealed in this paper
also provide a new reference in designing future object tracking
methods.
Index Terms—Background cues, object tracking
Abstract—Background cues mainly play a supplementary oraccompanying role in most previous approaches for object tracking.If object tracking is treated as a binary target/backgroundclassification problem, then the similarity with the target andthe difference from the background can be considered equallyinformative. This leads to an interesting question: is it possible toperform object tracking using background cues only? To answerthis question, we propose an object tracking approach thatutilizes background cues only. The extensive experimental resultspositively validate the possibility of performing object trackingusing background cues only. The results revealed in this paperalso provide a new reference in designing future object trackingmethods.Index Terms—Background cues, object tracking

دانلود ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه






ادامه ي مطلب
امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله ردیابی شی فقط با نشانه زمینه ,

<-BloTitle->
<-BloText->